קבלני איטום חומרי איטום מילון מונחים מאמרים
    
 
מה אוטמים?משפחת החומר:
מילות חיפוש:
 
 

אקרילפז פלטיניום

חומר איטום וציפוי אקרילי מתקדם, ליישום במריחה או בהתזה. בעל עמידות לתנאי סביבה קשים.

לאיטום והלבנת גגות. לשימוש במריחה או בהתזה במכונה.

היצרן - פזקר בע"מ.

אקרילפז פלטיניום
חומרי איטום חומרי איטום אקרילים, פולימרים משחתיים
הלבנת גגות חומרי איטום גגות  

 

"אקרילפז פלטיניום" הנו חומר איטום אקרילי מתקדם, בעל עמידות גבוהה לתנאי סביבה קשים ויכולת גישור על פני סדקים.  לחומר כושר עמידות גבוהה במים עומדים ובקרינת UV.

 

אקרילפז פלטיניום הנו חומר ידידותי לסביבה ולמשתמש וקל ליישום, בהתזה במכונה או במריחה במברשת או רולר.  מתקבלת שכבת איטום לבנה וחזקה , המסייעת להורדת הטמפרטורה בחלל המבנה.

 

ל"אקרילפז פלטיניום" כושר אחיזה מצויין לתשתיות בטון, אסבסט, מתכת, ולתשתיות המצופות ביריעות ביטומניות או ביטומן (זפת) ישן.

 

ביישום על גבי תשתיות בטון, אסבסט, מתכת או יריעות ביטומניות ישנות-  משמש החומר עצמו כשכבת יסוד באמצעות דילולו במים ביחס של 1:1.   על גבי תשתיות עם ביטומן (זפת) ישן יש להשתמש בפריימר (חומר יסוד) יעודי.

 

לאחר ייבוש שכבת היסוד (כשעתיים או בהתאם לתנאי השטח) ניתן ליישם את ה"אקרילפז פלטיניום" בשתי שכבות. הכמות המומלצת לשכבה הראשונה היא 1.5 - 2.0 ק"ג למ"ר, כאשר לשכבה השנייה יש להשתמש בכמות של 1.0 - 1.5 ק"ג למ"ר, עם המתנה לייבוש כ 4-6 שעות בין השכבות. זמן הייבוש הסופי של החומר הנו 14 יום לאחר סיום העבודות.

 

כאשר משתמשים בחומר לשם הלבנה על שכבת יריעות ביטומניות ניתן לבצע שכבת הלבנה אחת (על גבי שכבת היסוד), בכמות של כ 1.0 - 1.5 ק"ג למ"ר.

 

למפרט טכני ראה את דף היצרן על אקרילפז פלטיניום. יעוץ ועזרה טכני ניתן לקבל גם בקו השרות של חברת פזקר, בטלפון 072-3360782.

 

                       התזת אקרילפז פלטיניום

 

 

 

 
  אתרים מומלצים:  סיקה   אדריכלות   איטומן   פזקר   ביטום   
הוספת עסק לאינדקס | אודות | קישורים מומלצים | מאמרים | פורום | הגשת מאמר | צרו קשר חומרי איטום קבלני איטום מילון מונחים