קבלני איטום חומרי איטום מילון מונחים מאמרים
    
 
מה אוטמים?משפחת החומר:
מילות חיפוש:
 
 

רפידפלקס

חומר איטום ביטומני דו רכיבי מושבח בפולימרים ומהיר ייבוש. ליישום בהתזה, במכונה בעלת אקדח ריסוס דו-ראשי.

לאיטום מבנים תת קרקעיים. קירות מרתפים ומקלטים,קירות מסד,קירות תומכים, רצפות, כלונסאות ועוד.

היצרן - פזקר בע"מ.
רפידפלקס
חומרי איטום חומרי איטום ביטומנים משחתיים - במריחה ובהתזה
איטום מרתפים, איטום מקלטים  

 

"רפידפלקס" הנו חומר איטום ביטומני מתקדם, המושבח בפולימרים.

 

לחומר גמישות גבוהה ביותר וזמן ייבוש קצר.   לאחר ההתזה מתקבלת שכבת איטום עבה וחזקה, גמישה ובעלת עמידות וכושר אחיזה מעולה אל התשתית.  

 

ה"רפידפלקס" הנו חומר דו-רכיבי (רפידפלקס + תמיסת מקשה) אשר מיושם בהתזה במכונה יעודית, בעלת אקדח ריסוס דו-ראשי.   אקדח הריסוס הדו-ראשי מפגיש בעת ההתזה את האמולסיה הביטומנית עם תמיסת המקשה.  התמיסות מותזות במקביל ונפגשות באויר בדרכן אל התשתית.

 

עם הייבוש מתקבלת שכבת איטום עבה, רציפה, ובעלת גמישות רבה. שיטת ההתזה הדו-ראשית מאפשרת יצירת שכבת איטום עבה במהלך רציף אחד, ומקנה תפוקת עבודה גבוהה ביותר ; שני עובדים יכולים לאטום ביום עבודה אחד שטח של כ 1000 מ"ר וללא צורך בפיגומים.

ניתן ליישם את ה"רפידפלקס" גם על גבי משטחי בטון לחים וע"י כך להפחית את משך אשפרת הבטון.   לחומר כושר אחיזה מעולה אל תשתית הבטון וניתן להתיזו על גבי קירות אנכיים, משופעים או אפקיים.

 

שיטת העבודה:

 

כשכבת יסוד (פריימר) משמש ה"רפידפלקס" עצמו, ללא המקשה. יש להתיז את החומר בשכבה דקה, בכמות של כ 150 - 200 גרם למ"ר, ולהמתין לייבוש. זמן הייבוש הנו בין שעה אחת ל 24 שעות, בהתאם לתנאי השטח.

 

התזת ה"רפידפלקס" מתבצעת באמצעות התזת שתי התמיסות במקביל, ביחס של 10 נפחים רפידפלקס ל - 1 נפח תמיסת המקשה.  מייד לאחר התזת החומר יפלטו המים מן התערובת ותיוותר שכבת איטום עבה וחזקה.  בשכבת איטום רציפה אחת ניתן לקבל עובי של 6 מילימטרים (עובי יבש).   במשטחים אנכיים מתקשה החומר במהירות רבה, במשך כשעה אחת בלבד, בעוד במשטחים אפקיים יש להמתין לייבוש למשך כ 3 שעות , בהתאם לתנאי השטח.

 

תמיסת הרפיד פלקס מסופקת במיכלים (1000 ליטר). תמיסת החומר המקשה מסופקת בדלי / שק במשקל 25 ק"ג ומדוללת באתר על פי הוראות היצרן.

 

להסברים נוספים, הוראות ביצוע ומפרט טכני יש להוריד את המסמך המקורי מאת היצרן (פזקר) על רפידפלקס.  הדרכה ניתן לקבל בקו השרות של חברת פזקר , 

בטלפון 072-3360782.

 

                      התזת רפידפלקס

 

 

                           איטום עם רפידפלקס

 

 
  אתרים מומלצים:  סיקה   אדריכלות   איטומן   פזקר   ביטום   
הוספת עסק לאינדקס | אודות | קישורים מומלצים | מאמרים | פורום | הגשת מאמר | צרו קשר חומרי איטום קבלני איטום מילון מונחים